Produkty przy których widnieje status: „Dostępne od ręki” dostępne są zazwyczaj w ciągu 24h.
Produkty przy których brak statusu dostępne są w terminie od jednego do czternastu dnilub dostępne są na indywidualne zamówienie po wpłaceniu zaliczkio czym zawsze zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie.
W przypadku dostępności towaru powyżej 24h po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik sklepu i poda dokładny czas oczekiwania, po czym zdecydują Państwo czy zgadzają się na podany termin i wtedy zamówienie zostanie przyjęte do realizacji.
W CELU UZUSKANIA INFORMACJI O DOSTĘPNOŚCI DANEGO PRODUKTU PROSIMY O SKORZYSTANIE Z formularza kontaktowegoLUB O KONTAKT TELEFONICZNY
2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienie składamy przez stronę http://www.sengrand.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 22 2514613
Kolejność postępowania:
• Wybrany produkt należy dodać klikając ikonkę „do koszyka” znajdującą się po prawej stronie pod każdym produktem
• W koszyku wpisujemy odpowiednią ilość sztuk wybranego produktu (domyślnie 1), następnie należy zaakceptować ikonką „przelicz koszyk” lub klawiszem „enter”
• Chcąc kupić kolejne produkty wciskamy ikonkę „kontynuuj zakupy” i dodajemy wybrany artykuł „do koszyka”
• Produkt dodany do koszyka można usunąć ikonką „usuń”
• Chcąc sprawdzić zawartość swojego koszyka należy wcisnąć ikonę czerwonego koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu pod zakładką twoje konto
• Kolejny krok do wyboru Klienta to logowanie lub rejestracja lub opcja „chcę dokonać jednorazowego zakupu, należy uzupełnić formularz z danymi i adresem dostawy, następnie wysłać zamówienie
• Następnie wybieramy formę płatności i sposób dostawy i wciskamy ikonkę „dalej”
3. POTWIERDZENIE WYSŁANEGO ZAMÓWIENIA:
• Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail potwierdzający złożenie zamówienia wraz z linkiem do jego podglądu.
• Po otrzymaniu zamówienia pracownik sklepu przyjmie zamówienie do realizacji po czym wysłany zostanie e-mail informujący o zmianie statusu zamówienia na PRZYJĘTE DO REALIZACJI
• Kiedy zamówienie zostanie skompletowane i będzie gotowe wysłany zostanie e-mail o zmianie statusu na GOTOWE DO ODBIORU lub GOTOWE DO WYSŁANIA
• W przypadku wyboru opcji dowozu do klienta skontaktuje się się z Państwem pracownik sklepu w celu ustalenia dokładnego terminu dostawy.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.