Producenci
Jak kupować

 1. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Produkty przy których widnieje status: „Dostępne od ręki” dostępne są zazwyczaj w ciągu 24h.

Produkty przy których brak statusu dostępne są w terminie od jednego do czternastu dni lub dostępne są na indywidualne zamówienie po wpłaceniu zaliczki o czym zawsze zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie.

W przypadku dostępności towaru powyżej 24h po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik sklepu i poda dokładny czas oczekiwania, po czym zdecydują Państwo czy zgadzają się na podany termin i wtedy zamówienie zostanie przyjęte do realizacji.

W CELU UZUSKANIA INFORMACJI O DOSTĘPNOŚCI DANEGO PRODUKTU PROSIMY O SKORZYSTANIE Z formularza kontaktowego  LUB O KONTAKT TELEFONICZNY

2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Zamówienie składamy przez stronę http://www.sengrand.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 22 2514613

Kolejność postępowania:

• Wybrany produkt należy dodać klikając ikonkę „do koszyka” znajdującą się po prawej stronie pod każdym produktem

• W koszyku wpisujemy odpowiednią ilość sztuk wybranego produktu (domyślnie 1), następnie należy zaakceptować ikonką „przelicz koszyk” lub klawiszem „enter”

• Chcąc kupić kolejne produkty wciskamy ikonkę „kontynuuj zakupy” i dodajemy wybrany artykuł „do koszyka”

• Produkt dodany do koszyka można usunąć ikonką „usuń”

• Chcąc sprawdzić zawartość swojego koszyka należy wcisnąć ikonę czerwonego koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu pod zakładką twoje konto

• Kolejny krok do wyboru Klienta to logowanie lub rejestracja lub opcja „chcę dokonać jednorazowego zakupu, należy uzupełnić formularz z danymi i adresem dostawy, następnie wysłać zamówienie

• Następnie wybieramy formę płatności i sposób dostawy i wciskamy ikonkę „dalej”

3. POTWIERDZENIE WYSŁANEGO ZAMÓWIENIA:

• Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail potwierdzający złożenie zamówienia wraz z linkiem do jego podglądu.

• Po otrzymaniu zamówienia pracownik sklepu przyjmie zamówienie do realizacji po czym wysłany zostanie e-mail informujący o zmianie statusu zamówienia na PRZYJĘTE DO REALIZACJI

• Kiedy zamówienie zostanie skompletowane i będzie gotowe wysłany zostanie e-mail o zmianie statusu na GOTOWE DO ODBIORU lub GOTOWE DO WYSŁANIA

• W przypadku wyboru opcji dowozu do klienta skontaktuje się się z Państwem pracownik sklepu w celu ustalenia dokładnego terminu dostawy.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl